Uniobchod

Doprava tovaru a logistika pre eshopy

V súčasnosti máte na výber množstvo prepravných a kuriérskych spoločností, ktoré Vám  prepravia tovar priamo k zákazníkovi, alebo na vybraté odberné miesta, kde si tovar vyzdvihne zákazník sám. Máme pre vás na výber niekoľko riešení.

Kuriér pre eshop

Služba kuriérom dopraví tovar z eshopu priamo na adresu zákazníka. Ako kuriéra pre eshop môžete využiť prepravné spoločnosti - napríklad:  Slovenskú poštu, DPD, Slovak parcel Service (SPS), GLS, 123 kuriér a iné.

Odberné miesta

Zákazníci eshopov radi využívajú aj odberné miesta, kde si zákazníci sami prídu vyzdvihnúť tovar.
Z najznámejších prepravných systémov, ktoré pravádzkujú možnosť dopravy tovaru cez odberné miesta je Packeta (bývalá Zásielkovňa) , ktorá doručuje aj do zahraničia.
Slovenská pošta poskytuje služby kuriéra, doručenie na poštu a BalíkoBOX.
Pre svoj eshop môžete využiť aj odberné miesta DEPO, GeisPoint.
Niektoré prepravné spoločnosti sa prispôsobili trendu a ku kuriérskym službám doplnili aj vlastnú sieť odberných miest:. Slovak Parcel Service, DPD PickUp, GLS.

Osobný odber v "kamennej" predajni

Výhodou eshopov, ktoré majú kamennú predajňu je osobný odber priamo v nej. Zákazníci v blízkom okolí predajne radi využívajú tento spôsob, pretože je bezplatný. Je to veľká výhoda oproti eshopom, ktoré nemajú stálu pobočku.

Prepravné a kuriérske spoločnosti s nastavením v UNIobchode

Názov spoločnosti Služby kuriéra Osobný odber v sieti výdajných miest Automatický export objednávok do systému prepravcu
Slovenská pošta      
Doručenie na poštu      
BalíkoBOX      
Slovak parcel Service - SPS      
DPD      
Packeta      
Geis point      
Depo odberné miesto      
GLS   prepojenie 09/21  

Ako si vybrať prepravnú spoločnosť?

Výber dodávateľa prepravy pre eshop by nemala ovplyvňovať len najnižšia cena dpravy.
Berte do úvahy aj preferencie vášho zákazníka - vašej cieľovej skupiny.
Napríklad pri predaji luxusnejších tovarov bude lepšou voľbou využitie kuriéra, ako vyzdvihnutie balíka v sieti odberných miest. 

Cenové hladiny jednotlivých prepravcov závisia od objemu zásielok (od ich hmotnosti a rozmerov) a tiež od iných dodatkových služieb. Napríklad rýchlosti doručenia, zaslanie SMS správy zákazníkovi pred doručením a pod.
Niektoré dopravné spoločnosti majú špeciálne požiadavky na balenie zásielok do kartónov.

Naše tipy pre výber

  • Najlepším kritériom výberu prepravnej spoločnosti sú vlastné osobné skúseností.
    Nemožno jednoznačne povedať, ktorý dopravca zaobchádza s balíkmi najlepšie, stavte na vlastnú skúsenosť
     
  • Ak je to možné, nastavte max. 3 možnosti dopravy v eshope
    Ak ponúknete zákazníkovi viac variánt, aby si mohol vybrať, môže to byť pre vás nevýhodné. Z dôvodu malého objemu zásielok pre každú zo spoločností dostanete nezaujímavé podmienky a prepravné bude pre vás celkovo drahšie.
     
  • Ceny poštovného nastavte tak, aby sa vám vrátili náklady aj na obaly, výplne balíkov, lepenie... Ideálne je nastaviť cenu dopravy ako tržbu, aby ste na každom balíku niečo málo zarobili. Vrátia sa vám tak náklady aj pri reklamáciách, neprebratých zásielkách a pod.
    .

Preprava Čechy a zahraničie

Väčšina prepravných spoločností má rozšírené služby aj pre zahraničie. Skontaktujte sa s nimi, určite Vám spravia ponuku aj pre vaše zadanie.

Nenašli ste svojho prepravcu? Napíšte nám

V prípade, ak máte záujem  pomôcť s nastavením dopravy vo vašom eshope, alebo prepojiť s novou prepravnou spoločnosťou - vyplňte dotazník - ozveme sa Vám do 2 pracovných dní.

Spravujeme už viac ako 1050 E-shopov/450 riešení na mieru